Allt packat……

…….hoppas jag. Som vanligt tar jag nog med mig för mycket grejor.

Imorgon flyger jag till Mallorca för en veckas cykling i lite behagligare temperaturer, det ser ut att vara 18 grader och sol inledningsvis. Det kommer nog att bli en upplevelse, det jag ser fram emot mest är att testa att cykla i en riktig backe.

Jag känner mig redo. Testade att trycka på lite uppför odensjölid i morse och gjorde min näst bästa tid någonsin. Då hade jag ändå crossdäck och tog inte ut mig mer än att jag klarade cykla fort direkt när jag kom upp.  Nästa vecka är backarna brantare och fyra gånger längre.

Jag har nog aldrig varit starkare men det räcker inte långt mot de bergsgetterna jag ska cykla med på Mallorca.

Jag har med kamera men vi har nog inget internet så vi får se hur mycket bilder jag kan ladda upp.

***

HV71 J20 vann sin semifinal övertygande idag men tyvärr åker vi samtidigt som de spelar sm-final i morgon. Lycka till.

Lämna en kommentar